20.10.05

Kaimiņiene. (w)

no nakts ne minjas, gaisj, parasts dienvidus. maajas, mìljàs mäjas. pie durvju zvana lejä nogäjiq es, uzklausu kaiminju. sjis draudzìgs un mierìgs jautä - vai neesot kàds maksätäjs mä (laikam tipa tä). es zinu, ka jä, ka ir, ka mucj i mä. un es atbildu, ka uziesju augsjä pasauksju un pateiksju. uzskrienu pa trepém, jau pa pusei durvìm ieksjä, kad pamanu, ka kaiminjiene nez no kura cauruma sjakäliski nàk lìdz. a es ko, es stingri atgädinu, ka taçu teicu - uziesju/pasauksju. bet né tä kuce uzstäjìgi grib näkt ieksjä paskatìties, apskatìties. un es ar vél uzstäjìgäku NÉ, bet sjai pox. konflikts beidzas ar izbesìgi naidìgu "otstanj suka" un neveiksmìgi veiksmìgu pagrüsjanu.

pirmie pakäpieni lénäm, pat domäju apstäsies, bet nekä - inerce nonesa vinju lìdz pasjai lejai. kauc kä pat nez kä jamà pamanìjäs pakjert sev lìdz manu velo, kas pasjkjìda gabalu gabalos.

pate kuce gan tomér piecéläs. lìdzjùtìba mani nepärnjéma, bet nopriecäjos par sevi, jo tä tur i dzìva.

mani nerüp izdarìtais, es tik izliekos, ka uztraus



emm jā tas bij sen un tas nepabeidzās.. žēl.