15.11.05

Susi, susi, v`īt.

Par daudz noticeju sapnim. Guļu gultā kā jau guļu. Pamostos, jo kāds nav tik kluss, lai es nepamostos. Šis kāds ir... ir... viņš ir... ir... ir GlūūūūūDIņššššš daaa! Tas pats SūdiņšššžžžšššSSSSszzzZZZzzZZ (whahaha, nenoturējos) no kursa. Pie manīm nakts vidū. Ja vēl man tas neliktos normāļi psss. Šonakt māsa ir mājās un guļ tik savā gultā.. plus ne viena. Viņai draudzene palika pie šīs (i realitātē i tur, kur, sapnī). Sūdiņš (MG) pieiet pie loga, kur gaisma vai ne, un meklē somā lādētāju. Jamam tel izlādējies nu low battery (nezinu kā es to zinu). Un tad viņs pamana, ka gulta aizņemta. Es izliekos (nevis izliecos), ka neesmu pamodies, jo negribu celties un meklēt, domāt, kur nu slaists tagad gulēs. Jo, kur tik tiešām nav – viss aizņemts. Un tad viņš tel gaismu spīdinot meklēj kur to barokli iespraust (un ne savu caurumu viņš meklēj). Tai brīdī tik stindzinoša doma ienāca prātā, ka tas pamuļķš gulsies man blakus. Bvee, cik riebīgi sazīmēt domās kā tas būs.

Paldies nezinu kam, bet vai nu neatceros (tb negribu atcerēties) vai neredzēju kā beidzās.

Sākās jauna epizode, kurā esam jau skolā tādā diezgan svešā. Sapulce it kā. Stāst par tām raķētēm, salūt (nu ziniet zsv nāk un vakari tagad tik ātri paliek tumsnīgi). Izrādās pie skolas var nopirkt. Teikšu kā tas izskatās pa īštam nevis kā tas izskatījās tad. Tātad parasta dežurante, kura i lecīga un tikai izredzētajiem pārdo tās raķētes. Un sapulcē brīdināj lai pie skolas jamās gaisā nelaiž, bet tieši to mēs taisījāmies darīt (jāizmēģina vai varbūt ir vērts vēl iepirkt).

Nezinu, kas notika, bet sēdēju uz kaut kādas letes kaut kādā patumšā telpā, ārpusē notiekas haoss, visi kauc ko ārdās un tur bīdoties sagreizu kāju. Vairākas stikla šķembas paliek pēdā. Cenšos izviltk, bet kāds ienāk, lai mani tur netīšī nepagrūztu un es neibīdītu stiklus vēl dziļāk, pārstāju. Bet labais ienācējs to pamana un bez neviena vārda sāk man palīdzēt. Varēju jau es pats, bet nu ja cilvēks tik labu vēlas tad lūdz. It kā sāpēja tāpē pamodos.

IR aizdomas ka pati Guncija būtu vainīga pie kājas sāpēm, bet par MG es pagreizu galvu un pārliecināos, ka viņš tiešām nekur nav.

PS. Glūdža i foršinš.. īstenībā ;)