15.9.05

Cenas kāpj un kāpj!

Atkal jau te viens nepabeigts sapnis.. mēģināšu pabeigt.

Iesāktais:

Benzīntanks (aktuāli vai ne?). Velosipēds (arī aktuāli vai ne?). Jāuzpilda bendža (nu normāli vai ne?). Ar maziņo Aneti (turpmāk saukta par Sīko)(btw, tā moš bij Anita, bet gan jau ka tomēr ne). Sīkā pirmā paķer sļūteni, veikli uzpildās, atdod man to pipuk un pate aiskrien maksāt. Es diezgan neveikli paņem un sāk domāt kā to beņdž vabše lej.

Pabeigt mēģinātais:

Jā – beņdžu pilināju.. daudz nevaidzēja. Kad pastījos dačikos cik ta nu būs jāmaksā, jamais uzrādīja summu 21Ls !!! Eeee es neesmu naudīgs, tapēc tādas naudiņas nebija. Satraucos kas nu būs... Iedomājos, ka jāpumpā tas bennndzinieks ā`ā. Ar ko un kā atkal nepratu, tapē gāju iekā uzprasīties.

Kamēr gāju, domāju kā tikšu uz priekšu. Izdomāju arī – es kā parasti vnk mīšu pedāļus. Ideja, laikam, bij tik laba, ka beņdž vabše vairs nebij vajadzīgs. Un man rokā parādījās pudele, kurā it kā beņdž, bet tomēr alus skalojās iepumpēts no tā pašas šļaukas, kuras tās 21 latviešu naudiņas uzsitu.

Laikam, lielas rindas bija un es tur tā vazājos apkārt – iekšā, laukā. Un zini ko es pamanīju?!?! Fkinais dačiks rādīj ta tik ta atkal tik un vēl arī tik. Atkarībā ar kādu leņķi fõkusēju un kur atrodas saule. Sirsniņā uzreiz parādījās cerība un prieka stars.

Vākoju atpakaļ uz kasi noskaidrot cik tad nu būs jāmaksā (joprojām par alu – beņdž vais nevaidzēja). Izrēķināju, ka, ja beņdž (es runāju par alu) maksā 1.40ls, tad par manu 0.5l tilpīgo alus pudeli būs jāmaksā ne vairāk kā 1ls, ko es varu atļauties.

Jau pavisam cerīgi priecīgs, stāvot rindā un pētot pilnos alus ledusskapjus, mierināju sevi ar savu veiksmi, kārtējo. Rūpes jo vairāk pazuda, ieraugot brāļus iepirkušus kasti alus un atsaucīgo kasieri/pārdevēju stiepam kartonplāksnes veida paplāti pilnu ar vistas gaļas izcepumiem. Nu nekas ka ap stūri ejot tās nogāzās zemē – man bija par ko priecāties.