26.11.08

Monumentāls prezis.

Izbraukums pie dabas. Zāle, krūmi zaļi, koku lapas zaļas. Ezers zils. Liela telts. Teltī uzpūsts matracis. Oz zem guļammaisa gatavojās ieplūst draudzenē. Es aizdevu prezervatīvu. Viņš pateicās. Andrejs jau labu laiku klusu lēkāja iekš to savējo, arī zem guļammaisa. Mēs ar Jeruzalemi gan neko tādu citu klātbūtnē neatļāvāmies, bet viņa tāpat slēpās zem guļammaisa. Oz pamatīgi ņēma viņu uz pilnu krūti - matracis mūs meta gaisā. Ar kāju aizķēru viņu guļammaisu, pacēlu augšā līdz ar sevi. Meitene liekas ļoti sakaunējās. Es ļoti atvainojos. Sapratis ka līdzsvaru nespēšu turēt, aizgāju līdz ezeram. Plunčājos, Oz atnāca, nopūtās un izsvieda ļungano gumiju pilnu ar baltiem puņķiem ezerā. Es ieraudzīju vēl arī citas ļunganas gumijas peldam pa ūdens virsu. Ar kājām aizšļakstīju tās prom, neklausoties Oz lūgumā pārstāt, jo šie speciāli metot vienu viet, lai celtu tādu kā mazo kulturālo piemiņu. Man taču tas bija pretīgi. Es nedusmojos, bet likās ka degunā ir sperma. Labi, ka Jeruzaleme neredzēja.