7.4.06

Trusisusi.

Pa koledžas vecā korpusa gaiteni ejot, kaut kas man uzlēca virsū. Pirmā sajūta, ka esmu iepinies zirnekļu tīklā, bet tas jau tikai Buzzbase. Šis aši lēkā pa mani lejā, augšā, it kā es būtu tas pievilkšanas spēks. Tur pat blakus pamanu tm un sev neraksturīgi sāku izlikties, ka Buzzbase mani sabiedējis: plātu rokas, kliedzu, raudu, rēcu, brēcu, lēcu, ķērcu. Drošvien pēc idiota izskatījos – neviens nesmējās. Taču viss normāli, pats apmierināts. Tm (nu ja, ka tas pats pointless.lv) atzīstas, ka tas tikai tāds reklāmas triks. Viņš uz palodzes uzliek laptopu, atver pa visu ekrānu savu emuāru un Buzzbase ar prieku palīdz piesaistīt uzmanību, lecot virsū garāmgājējiem. Kad garāmgājējs izbiedēts, tm pievienojas ar atvainošanos un uzsāk sarunu. Drīz vien sarunas ievadās par tēmu „Kas tur tā par lapu tādu atvērta m m m?”. Tm atliek tikai uzlielīt, ka visu raksta pats, ka visu raksta skaisti, ka visiem patīk, utt...